zaterdag 10 maart 2007

een werkzame zaterdag


Dit was mijn tuin toen ik hem in januari kreeg. Verwaarloosd, maar ook wel afgedekt.
Ik ben begonnen met de verste lap zeil aan de linkerkant.
En daarna aan de rechterkant begonnen.


Zo zag het er een aantal weken geleden uit.
Daarna had de rechterkant veel weg van een archeologische opgraving, of van schatgraverij.
Overal bergen en gaten.

Vandaag heb ik dat glad getrokken.
Verder heb ik weer een boel plastic weggewerkt: alles wat je op deze foto ziet is weg.
Nog niet alle grond eronder omgespit evenwel.

Het was vandaag lekker weer en dus ook druk op de tuin.

(ben een beetje achter met het maken van foto's want mijn camera is weer kapot, en ik denk er niet aan om met telletje foto's te maken, mogelijk vooral omdat mijn handen niet bepaald schoon zijn)


Geen opmerkingen: