zondag 12 augustus 2007

stug volhouden

vandaag 3 keer een uurtje of wat gewerkt aan de opruiming.
het oude aardappel/ui veldje helemaal omgespit, gewied tussen de boerenkool, bovenaan eens een keer gras geplukt en deels wortels uitgegraven en beneden bij de oude composthoop echt een stuk eens uitgegraven, de schop als schoffel gebruikt voor het oude tomatenveldje.
veel kweekwortels..................
het weer was OK.
moet niet vergeten nog een plantschema te maken, want volgend jaar weet ik natuurlijk niet meer waar wat stond, ik kwam nu al onverwacht 2 uien tegen, terwijl ik dacht in de aardappelen te zitten.
en de Leeuw beloofd volgend jaar een grote bos goudsbloemen voor hem te kweken. denk moet in een mooie pot en zo. zal ik voor zijn verjaardag misschien gewoon wat planten uitgraven? ze zijn groot en sterk genoeg dacht ik.

nog vergeten:
heb een hele grote sprinkhaan gezien, net als verleden jaar toen het met de hitte te maken zou hebben,,,,,, maar dat is dus nu niet zo.
foto moet van de tel komen, ff geduld voor inladen, sorry

Geen opmerkingen: