donderdag 8 mei 2008

doorgaan met zaadjes en kiemplantjes

Gisteren de peulen en kapucijners in de grond gezet, tussen 2 rijen met touw. Ze hoeven formeel geen ondersteuning maar verleden jaar vond ik ze af en toe op de grond. Buiten de ca 40 planten ieder heb ik er ook nog zaadjes tussen gedaan.
De snijbonen heb ik maar zo gezaaid, er waren er in huis maar een enkele opgekomen (moet nog wel in de grond).

Vandaag verder met geweekte dahlia's die de grond in gingen. Langs de kant waar ze verleden jaar ook stonden. Ik denk overigens dat de asperges die ik daar heb ingegraven niets worden.

Verder de mais planten uitgezet aangevuld met de laatste pitten die ik nog had.
Gezaaid: snijmoes, savooje kool en koolrabi's, omdat ze in huis wel zijn opgekomen maar brandplekken lijken te hebben en last hebben van bladluizen. Verder ook nog spinazie gezaaid, maar ik vermoed dat ik daar eigenlijk te laat mee ben.

Binnenshuis staat vanalles op te komen. Lijken erg te genieten van de warmte.

Geen opmerkingen: