zondag 17 oktober 2010

voorbereiden voor de winter

alle paprika en peperplanten naar binnen gehaald, staan nu op de vensterbanken in de woonkamer, ik vrees te warm,,,,,,,,
ook de peermeloen en de aubergines
hoop dat minstens de vruchten verder afrijpen,en misschien als ik mijn best doe krijg ik de bloemetjes ook nog wel bestoven
in ieder geval hoop op een goede start in het voorjaar, als ik althans de planten levend houd

de moerbie, druif, kiwi tegen het huis aangezet, en een stuk noppenfolie gevonden, waar ze precies in kunnen, voor de koudere dagen, en als het ECHT gaat vriezen dan moeten ze maar naar binnen

heb mijn rozemarijn weer gevonden!
en had al een top van een plant gezien die ik niet herkende, blijkt het nu iets te zijn dat ik gekocht heb,,,,,,,, maar ben dus vergeten wat het is

in de moestuin heb ik mijn peruaanse knolletjes en de knolcapucien in de tunnel gezet, want dan kunnen ze een beetje meer hebben

Geen opmerkingen: