maandag 12 februari 2007

een natte dag in februari

Ik heb de afgelopen weekenden best veel kweekgras uit de tuin verwijderd.
Zaterdag in de kou, totdat er iets tussen ijzel, hagel en regen uit de lucht kwam.
Gisteren tussen de buien door, maar toen was het niet echt koud meer, gelukkig.

Vandaag heb ik weer gewoon moeten werken, het zou ook veeel te nat zijn geweest om iets te doen. Uit werk is het nog steeds te donker om nog even iets te doen. Betere tijden zijn komende!!

Ik had een handvol wortels van het kweekgras te drogen gelegd in de oven, maar de oven iets te hard gezet: dus de wortels waren geroosterd. Marit vond het lekker ruiken, Bjarne juist stinken.
Volgend weekend weer een keer proberen, dus.
Bovendien eens kijken of ik mijn aantekeningen kan vinden van die lessen macrobiotiek: heb eens een docent gehad die helemaal lyrisch was van kweek.

Geen opmerkingen: