dinsdag 22 mei 2007

neeee toch

Er zitten naaktslakken in de tuin!!!
Bij het huis ook, dat wist ik, en het verhaal was dat er op het landje niet veel zouden zitten.
Mogelijk dat ik ze mee heb gebracht met de bakjes met kropsla. Die lijken ze heeeeeel erg lekker te vinden, dus ga ik maar in versneld tempo die sla weghalen. Moet eigenlijk ook, want de planten worden al best groot, en er tussen in is het lekker vochtig en warm.
Ik heb de andijvieplanten weggezet, of althans wat daarvan over was, ook aangevreten door de slakken bij het huis waar ze even moesten wachten op transport naar de tuin.
Verder heb ik de kruidenplanten in de grond gedaan.
Het was warm en vochtig de afgelopen dagen, het groen spuit de grond uit, maar voor een groot deel ook groen waar ik niet echt op zit te wachten.

Geen opmerkingen: