zondag 23 maart 2008

stralende dag!!

de hele dag heeft de zon strak aan de hemel gestaan!
de temperatuur was niet hoog, de wind was heel weinig, kortom: het was lekker op het land
ik had een extra trui aangetrokken maar daarvoor dus mijn jasje uitgetrokken

een paar kuub grond verplaatst: de berg van gisteren verdeeld over het landje,
hier en daar onkruid weggehaald,
twee rabarber planten verzet: naar hoger op het land, zodat ze eerder de zon te pakken krijgen (die op de scheidslijn met de buurvrouw domweg afgestoken lang de grenslijn, geen flauw idee of zij de plant als de hare ervaart, maar haar rabarber staat ergens anders)
en verder weer een heel stuk van de berg afgegraven, ik nader brandnetel, kweek en de resten van een naaldboom, er zit ook hondsdraf tussen, haal ik toch weg

een klein topje asperge gezien! ben benieuwd hoeveel er verder opkomen.

er zitten echt kleine naaktslakken tussen de winterpostelein (die ik overigens wel echt te dicht heb gezaaid, volgend jaar meer lucht er tussen)

Geen opmerkingen: