donderdag 13 maart 2008

zaadjes

de klussenier heeft deze zaterdag grond in de aanbieding, dan kan ik daarna gaan zaaien

heb lijstje gemaakt bij vreeken.nl, moet toch maar gaan bestellen

aardappelen blijft even een probleem: ik wil eigenlijk domweg 2 rassen die het lekker doen, de tuin-super had nog niets, de tuin-verzendhuis heeft wel wat, maar ergens heb ik daar geen zin in en vreeken heeft veel leuke dingen maar eigenlijk niet die rode aardappelen die ik zo lekker vind. ze hebben wel een soort restjes opruimen beschikbaar in mei (einde seizoen) 5 soorten voor nog geen 10 euri. wel zin in , want ik heb aardappelen toch niet als basisvoedsel op mijn tuin staan. kortom: nog ff onduidelijk

heb al zo veel zaadjes voor die paar vierkante meter tuin en ik ga NOG meer bestellen

morgen eerst grond halen!!!!

Geen opmerkingen: